Onze vereniging

De vereniging stelt zich ten doel de beoefening en de bevordering van de watersport.

Zij doet dit onder andere door:

• De vereniging is actief in het wedstrijdroeien met Gig sloepen, organiseert wedstrijden op de Spiegelplas en neemt deel aan nationale en internationale wedstrijden.

• De vereniging organiseert en neemt deel aan zeilwedstrijden, zowel nationaal als internationaal.

• Het organiseren van roei- zeilopleidingen en trainingen. Junioren en senioren kunnen zeillessen krijgen in een Optimist of kielboot.

• Het beschikbaar stellen aan onze leden van ligplaatsen in de haven.

• De vereniging werkt samen met andere verenigingen.

• Het beleggen van vergaderingen en bijeenkomsten, het houden van cursussen en lezingen.

De haven en het clubhuis van de vereniging liggen aan de Spiegelplas. Via het water zijn wij te bereiken vanaf de Vecht door de Zanderijsluis.

sateliet-foto-wsv-de-spiegel

Ons adres

Het bezoekadres is

Dammerweg 62 achter, 1394GP, Nederhorst den Berg

Het postadres is

Postbus 29, 1394ZG, Nederhorst den Berg.

Informatie aanvraag

De met een * aangegeven velden zijn verplicht.

Druk op verzenden. Uw bericht komt binnen bij de Secretaris. Zij zal het zo spoedig mogelijk in behandeling nemen, maar hou rekening met het feit dat ook zij een vrijwilliger is.

Beveiligingscode Beveiligingscode