Zeillessen

Sinds een aantal jaren wordt er weer zeilles gegeven aan leden van de vereniging. In 2024 doen we dat voor de Optimisten en de Kielboot volgens CWO normering.
Voor de zwaardboot zijn we niet CWO gecertificeerd, maar kunnen we wel goede lessen geven.

Klik HIER voor meer informatie en het programma va 2024

img-3608

Woensdagavond

Vanaf begin mei tot en met begin September wordt er elke woensdagavond een wedstrijd gevaren. Vanaf 2022 zal het anders zijn dan voorgaande Jaren. We hebben jaren de luxe gehad dat Linda Dijs en Nel Weeren het startschip in finish schip bemanden. Vanaf 2022 zal dat anders gaan, iedere deelnemer krijgt 1 (heel misschien 2) ‘diensten’ om de wedstrijd te starten en te finishen.  De rest verschilt niet van voorgaande jaren. Alle typen zeilboten kunnen mee doen, er wordt gevaren op basis van handicap. De start is vanaf 19.00 uur. Per boot wordt de starttijd bepaald, afhankelijk van de handicap en het resultaat in eerdere wedstrijden.

Vanaf half maart kun je je inschrijven voor de woensdagavond wedstrijden.

15-06-2016-linda-dijs-4

Zeilwedstrijden

Op de Spiegelplas organiseert WSV de Spiegel al diverse jaren klassewedstrijden voor O-Jol, Javelin, Spanker, Contender en andere klassen.

.

mg-8387