Spiegel8Race 2024

18 mei 2024

spiegel-8

Beste roeiers,

Op zondag 18 mei organiseren wij weer de Spiegl8Race. Het is nu mogelijk om in te schrijven. Wij kijken er naar uit jullie weer op de haven te verwelkomen.  De inschrijving sluit op 10 mei.

Het raceschema volgt nog zodra we weten hoeveel inschrijvingen er zijn. In ieder geval een lange race en een sprint maar hoe lang en in welke vorm dat laten we nog weten.

Inschrijven kan door het formulier in te vullen en het inschrijfgeld van € 90,- per team via iDeal te betalen.

De lunch is inbegrepen bij het inschrijfgeld. Drankjes kunnen betaald worden met munten. Deze munten zijn tijdens de dag te koop aan een aparte tafel in het clubhuis, willen jullie er rekening mee houden dat dit bij voorkeur met contant geld moet gebeuren? Voor het inschrijfgeld bieden wij jullie onbeperkt koffie en thee aan, we zouden het leuk en attent vinden wanneer jullie alle andere dranken bij onze bar kopen.

Wij nemen aan jullie voldoende geïnformeerd te hebben, maar mochten er vragen zijn dan horen we dat graag.

Wij hebben er zin in en duimen voor goed roeiweer!

Remco Boshuizen

Voorzitter Roeicommissie WSV De Spiegel

INSCHRIJVEN

Bekijk HIER wie zich al hebben ingeschreven.

Wedstrijd informatie

Het wedstrijdschema wordt bepaald op basis van de inschrijvingen en volgt zo spoedig mogelijk.

2016-05-21-at-12-46-56