Foto albums

Een actieve vereniging kent veel activiteiten. En veel van deze activiteiten worden op de gevoelige plaat vast gelegd. Hieronder een aantal foto's van recente activiteiten.

Veel foto's zijn gemaakt door Peter Stokman; hij heeft toestemming gegeven voor plaatsing. Ook leden hebben foto's aangeleverd en toestemming gegeven voor plaatsing

2 mei 2023: Eerste wedstrijd woensdagavondzeilen

Op 2 mei ging het woensdagavondzeilen weer van start. Mooi weer, mooie wind, mooie foto's.

Woensdagavondzeilen 2023

Floating Party 2022

Eén van de activiteiten in het jubileumjaar 2022 was de Floating Party. Niet helemaal zoals gepland midden op de plas, maar vanwege de wind dichter bij de wal. Maar wel heel gelsaagd!

Floating Party 2022-07-09

Woensdagavondzeilen 2021

Woensdagavond zeilen 2019

Het Shantykoor van WSV De Spiegel treedt regelmatig op. In december 2018 was er een optreden in de stube van Nederhorst on Ice.

Shanty koor

Op 23 november vond het juileum feest plaats. Het thema was Loveboat en iedereen werd geacht zich conform dit thema aan te kleden. Sommigen werden een echte captain Stubing...

Jubiliemfeest (2018)